پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش کجاست؟ | تفریحات | امکانات | هتل های اطراف | عکس

2 اردیبهشت 1403
0 دیدگاه
تفریح دریایی یک خانم در پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش 25841561

پارک کیبل اسکی آکواکوم یکی از جاهای دیدنی برجسته شهر کیش است و به عنوان بزرگ‌ترین پارک مختص کیبل اسکی (اسکی کابلی روی آب) در جهان شناخته می‌شود. این پارک، اولین سایت اسکی روی آب در خاورمیانه است و شامل امکاناتی همچون رختکن، دوش، رستوران و کافی‌شاپ می‌باشد. اسکی کابلی روی آب یک ورزش سرگرم‌کننده است که از نظر ایمنی، برای تمامی افراد از ۳ تا ۹۳ سالگی مناسب است.


🌏 کیبل اسکی کیش کجاست؟

پارک کیبل اسکی یکی از جاذبه های دیدنی استان هرمزگان در فاصله 700 متری شهر کیش قرار دارد.

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، ساحل نقره فام شرقی

آدرس دقیق پارک اسکی در کیش روی نقشه 25815622
برای دستیابی به آدرس دقیق پارک اسکی در کیش روی نقشه کلیک کنید.

📋 معرفی کیبل اسکی کیش، برترین پارک کیبل اسکی خاورمیانه

کیبل اسکی کیش، یکی از نقاط برجسته تفریحی جزیره کیش و یگانه در خاورمیانه است این پارک با طول 860 متر و عرض 160 متر، بزرگترین پارک کیبل اسکی در منطقه می‌باشد. با قرار گرفتن 5 برج بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس، این پارک امکان استفاده همزمان 12 نفر از تفریحات دریایی کیبل اسکی را فراهم می‌کند سرعت تجربه شده در این تفریح بین 28 تا 62 کیلومتر در ساعت متغیر است.


🏄‍♀️ تفریحات کیبل اسکی کیش

  • پاراسل
  • جت فلایر
  • جت اسکی

تفریح یک مرد در پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش 254151


🏝️ مکان برگزاری کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی کیش تنها در یک مکان برگزار می‌شود و آن هم در پارک کیبل اسکی در جزیره کیش است. این پارک آبی به اسکله تفریحی کیش بسیار نزدیک است و امکان استفاده از دیگر تفریحات کیش را برای گردشگران فراهم می‌کند. نخل‌های دیدنی و سر به فلک کشیده، درختان نارگیل و دیگر زیبایی‌های طبیعی این مکان را به یک مقصد شگفت‌انگیز تبدیل کرده‌اند.


✔️ آموزش اسکی در کیبل اسکی کیش

اگر اسکی روی آب بلد نیستید یا برای اولین بار این تجربه را می‌خواهید، نگران نباشید در پارک کیبل اسکی کیش، مربیانی حضور دارند که به شما آموزش خواهند داد. اتاق‌های آموزشی نیز در این پارک وجود دارند و افرادی که می‌خواهند این ورزش را یاد بگیرند، می‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند. در این کلاس‌ها، نحوه استفاده از اسکی و سایر تجهیزات به شما آموزش داده خواهد شد.

ساحل پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش 41563


🦼 امکانات پارک کیبل اسکی کیش

پارک کیبل اسکی کیش امکانات متنوعی را برای گردشگران فراهم می‌کند تا از رفاه و آسایش لذت ببرند. این امکانات شامل اتاق‌های آموزشی، فروشگاه لوازم ورزشی و آبی مخصوص این تفریح، رستوران و کافی‌شاپ برای برطرف کردن نیازهای معمول و غیره می‌باشد. یکی از نکات مهم و مثبت این تفریح، قابلیت استفاده آن برای افراد با سن 3 تا 90 سال است.

امکانات رفاهی پارک کیبل در کیش:

  1. دوش
  2. رختکن
  3. اتاق آموزش
  4. سکوی شروع اسکی
  5. فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص

تفریح یک مرد در کیبل اسکی کیش 1456145


🏪 هتل‌های نزدیک به پارک کیبل اسکی کیش

  1. هتل شایان کیش (مشاهده روی نقشه)
  2. هتل رویان قائم کیش (مشاهده روی نقشه)

نمای ساختمان سنگی و محوطه سازی هتل شایان در نزدیکی پارک کیبل اسکی در کیش 52642


🍽️ رستوران‌ها و کافه‌های اطراف پارک کیبل اسکی کیش

در اطراف پارک کیبل اسکی کیش، چندین کافه و رستوران معروف وجود دارد که برای استراحت و خوردن یک وعده غذای خوشمزه، انتخاب‌های بسیار خوبی هستند. در این قسمت، دو تا از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های نزدیک به پارک کیبل اسکی کیش را معرفی می‌کنیم:

کافه طهرون کیش

کافه طهرون کیش دقیقاً روبروی پارک کیبل اسکی کیش قرار دارد این کافه فضای باز در کنار ساحل و همچنین فضای سرپوشیده‌ای دارد که انتخاب شما را آسان می‌کند. در کافه طهرون، قلیان و سیگار آزاد است و اگر ورزشکار هستید، می‌توانید از غذاهای رژیمی آنجا سفارش دهید. صبحانه ایرانی، صبحانه مخصوص کافه طهرون، املت و سبزیجات و انواع غذاهای دیگر می‌توانید در اینجا سفارش دهید.

رستوران انرژی

رستوران انرژی یک رستوران پرانرژی است که فضایی دوستانه و صمیمی دارد در این رستوران، غذاهای فرنگی، سنتی ایرانی و فست فود قابل سفارش است. بخش فضای باز رستوران هم جلوه‌ای دیگر به آن اضافه کرده و شب‌ها با موسیقی زنده همراه است. رستوران انرژی در نزدیکی ساحل اسکله تفریحی کیش قرار دارد.

نمای داخلی میز و صندلی های چیده شده با نورپردازی لایت در اطراف پارک کیبل اسکی در کیش 56641552


⏰ ساعت بازدید و سایر اطلاعات کیبل اسکی کیش

  1. رده سنی: بین 3 تا 90سال
  2. ساعات بازدید: از ساعت 9 صبح تا 20
  3. بلیط پارک کیبل اسکی در سال 1400: 60 هزار تومان برای هر ساعت استفاده
  4. توضیحات: بانوان علاقه‌مند نیز با رعایت حجاب اسلامی می‌توانند از کیبل اسکی استفاده کنند.

تفریح دریایی یک خانم در پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش 25841561

ارسال دیدگاه