همه چز در مورد نمایشگاه خزندگان کیش 🐍| آدرس 📍| قیمت بلیط 💵| جاهای دیدنی 🏖️

4 تیر 1403
0 دیدگاه
آفتاب پرست یک گونه خزنده در نمایشگاه خزندگان جزیره کیش 4835668765

آیا می دانید نمایشگاه خزندگان جزیره کیش کجاست؟

علاوه بر مراکز خرید پرطرفدار، سواحل زیبا و تفریحات متنوع، سفر به کیش تجربه‌های جذاب دیگری نیز به همراه دارد. حیف است به کیش بروید و از تمام جاذبه‌های آن بهره نبرید. تماشای خزندگان عجیب و غریب از پشت قاب تلویزیون شاید جالب باشد، اما تجربه‌ی واقعی چیز دیگری است. پس بازدید از نمایشگاه خزندگان در جزیره کیش را از دست ندهید. فرقی نمی‌کند که کودکی کنجکاو هستید یا بزرگسالی ماجراجو، نمایشگاه خزندگان کیش برای همه علاقه‌ مندان به دنیای خزندگان جذاب و ارزشمند خواهد بود.


📍 نمایشگاه خزندگان کیش کجاست؟

اول از همه، بیایید به مهم‌ترین سوال پاسخ دهیم: نمایشگاه خزندگان کیش کجاست؟ نمایشگاه خزندگان در کیش یکی از جاهای دیدنی جزیره کیش در استان هرمزگان است فاصله این مکان تا جزیره کیش حدود 1 کیلومتر فاصله دارد.

🚙 مسیر دسترسی به نمایشگاه خزندگان در کیش:

وقتی آماده‌ ی بازدید شدید و از اقامتگاه خود خارج شدید، ابتدا به سمت ساحل شرقی کیش حرکت کنید. با یافتن خیابان فردوسی، اطمینان خواهید یافت که به مقصد نزدیک شده‌ اید، زیرا ساختمان هنر جزیره کیش در همین خیابان قرار دارد. نمایشگاه خزندگان بخشی از همین ساختمان است.

 آدرس دقیق نمایشگاه خزندگان کیش روی نقشه 6464575745
برای دستیابی به آدرس دقیق نمایشگاه خزندگان کیش روی نقشه کلیک کنید.

🐊 آیا خزندگان را به خوبی می‌شناسید؟

خزندگان جانوران مهره‌دار و خون‌ سردی هستند که با پوست فلس‌ دار و دست و پاهای کوتاه شناخته می‌شوند. حتی برخی از آن‌ها مانند مارها و برخی گونه‌ های سوسمارها دست و پا ندارند. این موجودات با کشیدن شکم خود روی زمین حرکت می‌کنند. در نمایشگاه خزندگان جزیره کیش، می‌توانید این موجودات شگفت‌ انگیز را از نزدیک ببینید و با ویژگی‌ های منحصر به فرد آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

آفتاب پرست یک نمونه در نمایشگاه خزندگان جزیره کیش 7658435857


🐍 گونه‌ های مختلف خزندگان در نمایشگاه کیش

وقتی وارد نمایشگاه خزندگان در جریزه کیش می‌شوید، با تنوع بی‌ نظیری از خزندگان مواجه خواهید شد. از پیتون و مار بوآ غول‌ پیکر گرفته تا عقرب سیاه آفریقایی و سوسمار ماداگاسکاری، حدود ۱۰۰ گونه مختلف از خزندگان در این نمایشگاه حضور دارند. تنوع این خزندگان کوچک و بزرگ به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ عنکبوت کبوتر خوار برزیلی و مار پرنده تایلندی نیز در اینجا منتظر شما هستند.

شاید با شنیدن نام برخی از این خزندگان، کنجکاوی شما برانگیخته شود و سوالاتی درباره این موجودات زیبا و وحشی داشته باشید. برای پاسخ به این سوالات، می‌توانید به اطلاعاتی که در نزدیکی هر قفسه قرار دارد مراجعه کنید.

آفتاب پرست یک گونه خزنده در نمایشگاه خزندگان جزیره کیش 483568765


✅ نکته مهم هنگام بازدید و عکس برداری از خزندگان کیش

اگر قصد دارید در نمایشگاه خزندگان در جزیره کیش عکس یادگاری بگیرید، توجه داشته باشید که فلاش دوربین خود را خاموش کنید، زیرا فلاش می‌تواند حیوانات را بی‌قرار کند. اگر کمی از این خزندگان می‌ترسید، نگران نباشید؛ هرچند که این موجودات خطرناک هستند، اما در محفظه‌ های مخصوص قرار دارند و نمی‌توانند به شما آسیب بزنند. با این حال، بهتر است به محفظه‌ ها و قفسه‌ ها دست نزنید.

آفتاب پرست یک نمونه خزنه در نمایشگاه خزندگان جزیره کیش 48568746


🧍‍♀️🙇‍♀️ همراه با کودکتان به نمایشگاه خزندگان در کیش بیایید

کودکتان را هم به نمایشگاه خزندگان کیش بیاورید کودکان با حس کنجکاوی بی‌ پایانی که دارند، از دیدن و کشف چیزهای جدید لذت می‌برند. این کنجکاوی و جستجو برای یافتن پاسخ‌ ها به کودکان کمک می‌کند تا بهتر دنیای اطراف خود را بشناسند. آشنایی بیشتر با حیوانات و مشاهده آن‌ها از نزدیک باعث می‌شود کودکان به اهمیت این موجودات پی ببرند و محبت بیشتری به حیوانات نشان دهند. پس، بهتر است از فرصت استفاده کنیم و فراتر از دیدن تغییر رنگ آفتاب‌ پرست از پشت قاب تلویزیون، این موجود عجیب و سایر گونه‌ هایش را همراه با کودکان کنجکاومان از نزدیک ببینیم.

بازدید یک کودک از مارهای خزنده در نمایشگاه خزندگان جزیره کیش 38783676


💵 قیمت بلیط و ساعت کار نمایشگاه خزندگان کیش 1402

  1. قیمت بلیط سال 1402: بلیط ورودی حدود 60 هزار تومان است و اغلب شامل تخفیف‌ های ویژه می‌شود.
  2. ساعات کاری : نمایشگاه خزندگان کیش از شنبه تا پنج‌شنبه، از ساعت ۸ صبح تا ۶ یا ۸ بعدازظهر باز است.

عنکبوت سیاه یک نمونه در نمایشگاه خزندگان جزیره کیش 4856846


⏳ مدت زمان بازدید از نمایشگاه خزندگان کیش

اگر می‌خواهید همه بخش‌های نمایشگاه را با دقت ببینید و اطلاعات را مطالعه کنید، بین ۱.۵ تا ۲ ساعت زمان نیاز دارید. اما اگر می‌خواهید سریع‌ تر بازدید کنید و به دیگر تفریحات بپردازید، می‌توانید بازدید خود را در نیم ساعت نیز انجام دهید.

سوسمار یک گونه خزنده در نمایشگاه خزندگان جزیره کیش 45578678


🏖️ جاهای دیدنی اطراف نمایشگاه خزندگان در کیش

اگر با حوصله به بازدید از نمایشگاه خزندگان در جزیره کیش بپردازید، احتمالا حدود ۲ ساعت از وقتتان را صرف خواهید کرد. پس از پایان بازدید، می‌توانید به همراه همراهان خود به آکواریوم آبی، پارک هنگام کیش، و پارک آهوان که همگی در نزدیکی نمایشگاه قرار دارند، بروید.

اگر دوست دارید در محیطی سبز و بکر باشید و از طبیعت، آبشار، و برکه لذت ببرید، به پارک آبشار کیش که یکی از جاذبه های گردشگری کیش است، سر بزنید. علاوه بر این، پایاب ۲ هزار ساله کیش، مرکز خرید میکامال کیش، و بازار پردیس ۱ و ۲ نیز از دیگر گزینه‌های نزدیک به نمایشگاه هستند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

اگر عاشق گردش در مراکز خرید کیش هستید و دوست دارید به همه ی بازارهای کیش سر بزنید حتما مقاله لیست تمام مراکز خرید کیش از گران ترین قیمت تا ارزان ترین را بخوانید.

درختان نخل سرسبز در کنار محوطه سازی، یکی از جاهای دیدنی هرمزگان 4687467


🍽️ رستوران های اطراف نمایشگاه خزندگان کیش

اگر بعد از بازدید از نمایشگاه خزندگان در کیش احساس گرسنگی کردید، به رستوران میرمهنا و رستوران غذاهای دریایی عمو اکبر سری بزنید. این دو رستوران در نزدیکی نمایشگاه قرار دارند و غذاهای لذیذی سرو می‌کنند. همچنین، چند کافه خوب نیز در نزدیکی نمایشگاه وجود دارد که می‌توانید در آنجا یک نوشیدنی خنک میل کنید و استراحت کنید.

رستوران های کیش 256987414


🏪 هتل های نزدیک به نمایشگاه خزندگان کیش

  • هتل داریوش
  • هتل شایگان
  • هتل آرامیس

اگر به دنبال بهترین و مناسب ترین هتل ها در کیش هستید مقاله بهترین هتل های کیش را حتما بخوانید.

هتل داریوش لوکس در کیش 534763874867


📚 در نهایت…

تا این‌جا با هم نمایشگاه خزندگان در کیش را شناختیم با توجه به اطلاعاتی که دادیم، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از این نمایشگاه را در برنامه سفر خود قرار دهید. نگران محل اقامت هم نباشید؛ نمایشگاه خزندگان کیش در نزدیکی هتل‌های پرطرفداری چون هتل داریوش، هتل شایگان، و هتل آرامیس قرار دارد، که اقامت راحت و لذت‌بخشی را برای شما فراهم می‌کنند.

ارسال دیدگاه