بهترین محله های کیش برای سکونت کدامند؟

26 فروردین 1403
0 دیدگاه
جزیره کیش 1125626525544

اگرچه بسیاری از افراد هنگام صحبت از جزیره کیش به عنوان مقصدی برای گردش و سفر فکر می‌کنند، اما خرید خانه و سکونت در یکی از بهترین محله‌های کیش می‌تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که از شلوغی و سروصدای شهرهای پرجمعیت خسته شده‌اند. در اینجا بهترین محله های کیش برای زندگی را به شما معرفی می‌کنیم.

آیا تاکنون به این فکر افتاده‌اید که کیش می‌تواند محل زندگی ایده‌آل شما باشد؟

برخلاف تصور عموم، این جزیره گردشگری نه تنها برای سفر و گردش مناسب است، بلکه شما همچنان می‌توانید از بهترین محله های کیش برای زندگی بهره‌مند شوید. با وجود حضور مداوم گردشگران، آلودگی‌های صوتی در کیش به حداقل می‌رسد و امنیت در این جزیره بسیار برتر است. همچنین، شرایط آب و هوایی گرم و شرجی کیش، برای افرادی با مشکلات تنفسی بسیار ملایم است. آیا فکر کرده‌اید که بهترین محله‌های کیش برای زندگی چه جاهایی هستند؟ اگر شرایط مناسبی دارید، فرصت یافتن یک زندگی راحت و رفاهی در جزیره کیش را از دست ندهید.

محله های جزیره کیش 111236520256
نمای آبی دریایی جزیره کیش

مکان های تجاری و مراکز خرید در کیش

جزیره کیش با مناطق و امکانات رفاهی‌اش، به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب شناخته می‌شود، اما آنچه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد این است که این جزیره نه تنها برای گردشگران بلکه برای ساکنین نیز یک محل اقامت فوق‌العاده می‌باشد.

مرکز خرید مروارید:
این مرکز خرید معروف با طراحی داخلی الهام گرفته از معماری دوران هخامنشیان، به عنوان یک مرکز خرید متنوع و شیک شناخته می‌شود. از لباس‌ها و لوازم خانگی گرفته تا لوازم آرایشی، همه در اینجا قابل دسترس است.

بازار مریم:
این بازار قدیمی و روباز با 69 سال سابقه، در یکی از بهترین محله‌های جزیره واقع شده و یک تجربه خرید منحصر به فرد ارائه می‌دهد.

مرکز خرید دامون:
انواع محصولات و برندهای متنوع این بازار شیک نیز گزینه‌ای دیگر برای خریداران است.

هایپرمارکت کیش:
مکانی ایده‌آل برای تأمین نیازهای روزانه ساکنان و گردشگران.

مرکز تجاری کیش:
با 479 غرفه و محصولات متنوع، این مرکز تجاری نقطه محبوبی برای تجربه خرید لذت‌بخش است.

خرید در این مراکز، از جذابیت‌های زیادی برخوردار است و به شما امکان می‌دهد از لحظات خوشایندی در جزیره کیش بهره‌مند شوید.


مکان‌های گردشگری و تفریحی

چند تا از مکانهای تفریحی کیش را برای شما نام برده ایم:

اسکله تفریحی کیش:
این عرشه چوبی امکان تماشای آب‌های گسترده خلیج فارس را برای گردشگران فراهم می‌کند.

ساحل مرجان کیش:
بخشی از سواحل خلیج فارس با آب‌های بسیار زلال و طبیعت دل‌انگیز. در اینجا می‌توانید مرجان‌های دریایی را به راحتی مشاهده کنید.

شهر حریره:
قسمتی از تاریخ قدیمی جزیره کیش با قدمتی به قرن 5 تا 10 هجری قمری. یک مکان فراموش نشدنی برای بازدید و آشنایی با تمدن گذشته.

شهر زیرزمینی کاریز:
با عمق 16 متر از سطح زمین، این شهر زیرزمینی با قدمتی چند میلیون ساله یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر کیش است.


تقسیمات مسکونی در جزیره کیش چگونه است؟

ساختار مسکونی جزیره کیش به شکلی متنوع و پیشرفته طراحی شده است. این جزیره به عنوان یک منطقه آزاد تجاری شناخته می‌شود و امکانات شهری در آن به سطح بسیار بالایی رسیده است. در جزیره کیش، ساختار مناطق مسکونی به شکل زیر است:

  • شهرک‌ها
  • برج‌ها
  • مجتمع‌های مسکونی

این ساختارها به ساکنان این جزیره امکان انتخاب مکان مناسب برای اقامت را می‌دهد.

محل های جزیره کیش 22102365258741
نمای ساختمان های مسکونی جزیره کیش

شهرک‌های مسکونی کیش

از جمله بهترین محله های کیش برای زندگی، شهرک‌های مسکونی معروفی هستند که برایتان نام بردیم:

1. شهرک صدف:

  • موقعیت مکانی عالی
  • 7 فاز با 5 فاز کامل و 2 فاز در دست تکمیل
  • امکانات رفاهی مناسب
  • وجود امکانات تفریحی و خدماتی متنوع در نزدیکی شهرک

2. شهرک صفین:

  • قدیمی‌ترین شهرک کیش
  • امکانات رفاهی عالی پس از نوسازی
  • خانه‌های با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر
  • وجود رستوران‌ها، مجتمع‌های تجاری، بازارها و اماکن تفریحی در نزدیکی

3. شهرک دامون:

  • زیبا و مرتب
  • دسترسی آسان به تفریحگاه‌ها و فروشگاه‌ها
  • محله‌ای پر از خانه‌های ویلایی و ساختمان‌های لوکس
  • امکانات رفاهی و خدماتی فراوان در نزدیکی
محل های جزیره کیش 2232102569852
فضای دلچسب یکی از محل های جزیره ی کیش

برج های مسکونی کیش

برج‌های مسکونی لوکس در نوار ساحلی جزیره کیش با امکانات برتری به وجود آمده‌اند. این برج‌ها، شامل برج‌های پرشین، کرانه، دامون کیش ایر، و طلایی هستند که در بهترین محله های کیش برای زندگی واقع شده‌اند. با امکاناتی از قبیل استخرهای شنا، سالن‌های ورزشی، سونا، سینما، پارکینگ، امنیت ۲۴ ساعته و…، این برج‌ها به عنوان گزینه‌های بسیار مطلوبی برای سکونت محسوب می‌شوند. با این توصیف، هزینه پیش‌پرداخت خانه در این برج‌ها، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال زندگی در محیطی لوکس و رفاهی هستند.

محل های جزیره کیش 22012303658955
برج های بلد قامت و لوکس جزیره کیش

بهترین مجتمع های کیش در بهترین محله ها

بهترین محله های کیش از لحاظ امکانات و رفاه وجود مجتمع‌های مسکونی متنوعی در این مکان است. این مجتمع‌ها با طراحی‌ها و امکانات گوناگون در نقاط مختلف جزیره کیش ایجاد شده‌اند. مجتمع‌های ویلایی و آپارتمانی، با زیربنایی بین 3 تا 5 هکتار، بخشی از گزینه‌های مسکونی برتر محسوب می‌شوند. مجتمع‌های مسکونی نسیم کیش، پاسارگاد، آفتاب کیش و آناهیتا از بین بهترین مجتمع‌های مسکونی شناخته می‌شوند. این مجتمع‌ها در بهترین محله‌های کیش برای زندگی واقع شده‌اند و ارائه امکانات و خدمات متنوعی را فراهم می‌کند. از این جا، با پیش‌خرید آپارتمان در این مجتمع‌ها، شما به یک تجربه زندگی راحت و لوکس خواهید پرداخت.

محله های جزیره کیش 1125636985
خانه های دلنشین در یکی از محله های جزیره کیش

درباره سکونت در جزیره کیش بیشتر بدانید

جزیره کیش از لحاظ آب و هوا با شرایط گرم و شرجی شناخته می‌شود. این شرایط ممکن است برای افراد غیربومی چالش‌هایی ایجاد کند، اما به عنوان مزیتی برای افراد با مشکلات تنفسی مطرح می‌شود. در این جزیره، بهترین محله‌های کیش برای زندگی، شامل چند شهرک، برج، و مجتمع مسکونی پیشنهاد می‌شوند که در نقاط خاصی از جزیره واقع شده‌اند. توصیه می‌شود که اگر قصد سکونت در جزیره کیش را دارید به دنبال پیش‌خرید برج در کیش باشید، که یک گزینه عالی برای سرمایه‌گذاری است.

برج‌های مسکونی لوکس با امکانات رفاهی عالی، به‌صورت پراکنده در نوار ساحلی کیش یافت می‌شوند. هر یک از این شهرک‌ها، با خانه های ویلایی و آپارتمانی‌ خود، در موقعیت‌های جغرافیایی استراتژیک جزیره واقع شده‌اند. از دیگر بهترین شهرک‌ها نیز می‌توان به صدف، صفین، و دامون اشاره کرد.

ارسال دیدگاه